- wiele osób jak i jednostek, zastanawia się na jaki typ drukowania wizytówek się zdecydować, cyfrowy lub offsetowy. Na wizytówki cyfrowe postanawiają się przeważnie osoby, które nie chcą wielkiej ilości wizytówek - do 1000 sztuk. Możliwości jakie zapewnia nam druk cyfrowy powoduje, że podczas jednego zadysponowania możemy wydawać wizytówki o rozlicznej treści. Ta opcja jest wykonalna przez zestawienie drukarki z plikami komputerowymi. Mała część wykonywanych wizytówek powoduje, że jest to właściwe rozwiązanie dla osób prywatnych bądź malutkich jednostek działających bardziej regionalnie aniżeli globalnie. Inną opcją na wykonanie wizytówek są wizytówki offsetowe. Wizytówki te charakteryzują się lepszą jakością drukowanych grafik czy tekstów. W stosunku do tego drukowanie offsetowe ukierunkowane jest na przyrządzenie większych ilości zadysponowania. Przy publikowaniu wizytówek offsetowych mamy jednak sposobność wyboru papieru na jakim wizytówka ma być sporządzona czy wysoka rozdzielczość uzyskiwanych grafik. Prócz wizytówek coraz popularniejszą formą promocji jest papier firmowy. Za pomocą papieru naznaczonego służbowymi śladami czy nazwą w niesłychanie zwykły sposób możemy wykonywać założone kierunki reklamowe. Przyrządzany papier służbowy na spotkania biznesowe, prywatne czy choćby szkolenia, w samoistny sposób a co najwyższe niskim kosztem, rozreklamowuje naszą firmę wśród prawdopodobnych kontrahentów biznesowych. Papier firmowy ma również wielką zaletę, zdołamy go preparować podług swojego pomysłu. Kolorystyka, loga czy czcionka są ulokowane w taki sposób żeby wzrok naszego potencjalnego kontrahenta się nad nimi sekundę zatrzymał oraz dał do zastanowienia.
W teraźniejszych czasach, media przeżywają imponujący rozkwit na wielu obszarach, dlatego że dzięki bardzo dużemu postępowi technologicznemu, zasięg mediów jest niesamowicie duży. To powoduje, że bardzo dużo firm, instytucji, osób prywatnych, stara się poprzez media promować własne usługi, swoje prace, produkty, żeby w taki sposób docierać do jak największego grona potencjalnych nabywców. Jednak reklama w mediach nie zalicza się wcale do tanich, ani nie jest wcale prosto pozyskać odpowiedni czas na antenie danej stacji, aby przedstawić własną reklamę. Oczywiście każdy ma opcję ukazać swoją reklamę, ale najpierw jest ona dokładnie sprawdzana pod względem przyzwoitości, aby nie urazić jakiegokolwiek odbiorcy, a także ustalany jest czas i cena za poszczególny spot reklamowy, przedstawiany w wybranym czasie, na antenie wybranej stacji. Naturalnie im bardziej ważne relacje przedstawiane przez media, tym reklama jest droższa, dlatego że w tym czasie przed telewizorami, czy w Internecie w transmisji uczestniczą setki tysięcy, a często nawet miliony ludzi, co jest niezwykle dobrym źródłem do prezentowania swojej firmy, produktu, czy usługi. Media i reklama, są więc aktualnie niezwykle powiązane ze sobą.
Chociaż mamy obecnie spore spowolnienie gospodarcze, to w zasadzie nie jest powiedziane, że z całą pewnością trzeba wszędzie ciąć koszty. Choćby nigdy nie powinniśmy ciąć kosztów na własnych pracownikach. Przecież jeżeli ludzie w naszej firmie nie będą zbyt usatysfakcjonowani, po prostu nie będą wykonywali swoich obowiązków na miarę własnych możliwości. A jak można zadowolić własnych pracowników? Rewelacyjnym posunięciem jest korzystanie z możliwości organizacji jakiejś imprezy plenerowej.